...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Thursday, February 2, 2012

DINNER YANG SIMPLE

SELASA. 31/1/2012

Sejak dari tempat kerja lagi aku teringin nak makan mee goreng mamak.  Kebetulan pula tengahari tu aku tak ambil lunch langsung.  Tiba-tiba rasa lapar menyerang..  Apa lagi aku tapau mee goreng mamak dari café.  Balik rumah boleh makan dengan En. Suami…  hehehe dia mesti suka. (Tak payah nak masak sebetulnya…)

Malam ni aku dan En. Suami dinner simple jer.  Mee goreng mamak tapau dari café.  Aku goreng telur mata…hias sikit dengan cili merah dan tomato potong.. nampak lebih menarik.  Kena pula dengan teh tarik yang aku buat sendiri.  En Suami kata teh tarik aku sedap dari kedai mamak..hahaha..marbeles.. memang sedap pun..betul-betul awesome…

Mee goreng mamak dengan teh tarik buat sendiri yang marbeles...

No comments:

Post a Comment