...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Saturday, February 25, 2012

MASA YANG TERLUANG....

SABTU. 25/2/2012.

Lama juga aku tak meluangkan masa menulis di sini.  Bukan ketandusan idea, tapi sejak kebelakangan ini aku sentisa sibuk dengan tugas-tugas pejabat.  Hari ini ada sedikit kelapangan.  Lalu kesempatan yang ada terisi di sini..

Ahaa.. lupa nak tulis tentang anakku Baz.  Sebenarnya dia bercuti selama 5 hari.  Jadi sepanjang minggu ini dia berama kami di rumah.  Sebenarnya sekolah Baz jadi tuan rumah pertandingan hoki SBP zon selatan.  Jadi hostel dia akan digunakan oleh para pemain hoki.  Maka pelajar tingkatan 1 & 2 dberi cuti dari 21/2/2012 hingga 26/2/2012.  Jadi esok aku dan suami akan menghantar baz ke Seremban semula.

Hari ni aku bawa Baz ke pekan rawang.  Mula-mula pergi klinik kulit untuk follow-up.  Doctor bercuti pulak.  Cuma tambah ubat untuk dua minggu lagi.  Lepas tu ke Pustaka Rawang.  Beli buku rujukan PMR.  Kemudian singgah Giant sebab Baz nak tambah game PSP dia…last sekali aku dan baz ke rumah Dr Dalilah di taman Minang, Gombak.

Kebetulah hari ni Dr Dalilah buat majlis tahlil dan doa selamat.  Suami kerja pulak.  Cuma aku dan Baz yang hadir.  Menu memang menarik.  Nasi beryani..kambing bakar.. pergghh layan.  Ada juga kuih tradisional.  Asyik makan tak sempat pun nak ambil gambar.. jadi ni saja yang sempat….buah tangan dari Dr Dalilah.

telur pindang... dah lama tak makan sebenarnya... errmmm sedap


Petang ni layan cerita Sangam@TV3 di opis suami.  Kebetulan aku dan Baz singgah situ.  Jadi layan sampai habis..  Jalan cerita memang menarik.. sedih..pilu..huhuhuuu..walaupun dah banyak kali tengokk..  lagipun cerita ni memang peberet aku….

 memang best citer dia.. sedih..pilu..tersentuh.. (gambar dari google..)

No comments:

Post a Comment