...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Tuesday, May 22, 2012

DALAM KENANGAN...

SELASA.  22/5/2012

Hari ni hari terakhir aku menghadiri Seminar di Swiss Garden KL.  Sekurang-kurangnya dapat juga hilangkan stress... rilek dan santai.  Pergghhhh...gitu..


ni group aku... adik-adik yang manis-manis dan peramah...


Memang seronok dan tidak membosankan.  Itu yang dapat aku huraikan.  Rata-rata yang datang dari GLC dan Kerajaan Negeri.  Banyak ambil gambar sebenarnya.  Nanti kalau ada masa aku upload disini. 

Terima kasih pada Adell dan Noreen sebab dengan pantas  email semua gambar-gambar tu.. Yang lain pun dah janji nak email....tapi depa sibuk kot...

ni hari pertama...semua nampak macam malu-malu jer....


yang paling best......makan time
(Noreen..Nor dan aku)

                                                            hari ke dua...dapat bunga lagi...


huhhh...kalau bab posing...lentukkk

No comments:

Post a Comment