...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Monday, May 7, 2012

CUTI-CUTI....

ISNIN.  7/5/2012

Cuti hari ni.  Saja ambil sebenarnya.  Tak der benda pun nak buat kat rumah.  Cuma ada beberapa urusan yang perlu diselesaikan...  ianya berkaitan dengan bisnes aku.  harap dapat yang terbaik.

Lama juga aku menunggu.  Akhirnya peluang datang tanpa di duga...jadi hari ni kena prepare apa yang patut.  tu pasal kena amik cuti.  Harap-harap ianya akan berterusan dan merancakkan lagi bisnes aku.  Insyaallah.  semoga Tuhan merestui.

Dah petang pun...cepat betul masa berlalu.  nasib baik semuanya dah selesai.. Kejap lagi nak masak untuk makan malam.. ntah apa la pulak resepi hari ni..  Teringat kata seorang kawan  lama yang selalu baca blog aku....dia hantar email baru-baru ni.  Blog akak ni penuh dengan makanan... dah banyak makan errkk..tak takut gemuk ker???

1 comment:

  1. kak, nak bukak bisnes ke kak?berenti la ijn tu kak, baik ber bisnes..lg best kan...

    kak ina apa cite kak?rindu sgt kat dia...

    ReplyDelete