...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Wednesday, April 4, 2012

OH JURI... JOM LAYAN GAMBAR...

RABU. 4/4/2012

Yuhuuu... sebenarnya hari ni tak ada pun cerita menarik yang aku nak tulis.  Cuma nak sambung sikit cerita semalam.  Ramai yang ucapkan tahniah.. terima kasih yang tak terhingga. 

Ada juga soalan cepumas yang aku dapat...

"Juri tu internal ker"..

"Huhuhuuu.. juri orang luar lah.. semua pakar masak dan pakar dietician.  Aku rasa amat berpuas hati dan cukup berbaloi...Kalau juri internal aku memang tak akan masuk bertanding.

"Sebab???"

"Ermmm... aku ada sebab tersendiri.. payah nak dihuraikan disini..dan yang pastinya aku amat berpuas hati dengan kemenangan ini..sekalipun di tempat ke tiga."

"Tahun depan cuba lagi"

"Insyaallah.. itupun kalau panjang umur dan aku masih berkhidmat di sini.."

"Nak pegi mana??? tak seronok kah di sini?"

"Dulu-dulu seronok... sekarang tak lagi.. sebenarnya dah terlalu bosan...aahhh."

"Ahaaaa laa.. memang membosankan..."

"Jom tengok gambar-gambar terpilih dari acara semalam.... sekurang-kuranya boleh mengubat rasa bosan dan hati yang lara"..

"Apalagiii........



                              tiga orang juri sedang merasa resepi aku... teringat kata Datin  
                                             Farahdiba..colourful..presentation menarik.



time ni tengah gabra... sebab ada peserta dah mula hantar resepi kat juri...
aku baru nak hidang....

resepi salah seorang peserta... aku rasa dia antara yang awal siap..



                                                        yang ni pun.. peserta dari kedah


kakak Zaidah dapat no.1...tahniahh


                                                  resepi kakak zaidah..juara tuuuu


                                                          Teoh Weijie dapat no.2...


                                             errmmm.. resepi dari Teoh Weijie.. tahniah


                                                             debar menanti keputusan....


                                                              bersama pemenang saguhati


                                                                      wahhh...berbaloi....


                                                                      wajah ceriaaaaa....








1 comment:

  1. Tahniah... akak ni pandai masak la..teruskan usaha..bukan senang nak masak healthy food..tambahan juri memang berkaliber..tahniahh..

    ReplyDelete