...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Saturday, February 16, 2013

KAK WAN...1992 - 2013

 SABTU. 16/2/2013

Sepatutnya aku buat entry ni dua mingggu lepas.  Tapi lupa la pulak.. memang aku lupa sungguh-sungguh. Macam ni lah bila usia semakin meningkat.. dah jadi pelupa..Tambahan pula seminggu sebelum CNY aku memang sibuk.  Sibuk dengan tempahan almond flakes yang menjadi kegemaran saban tahun. 

5 Februari lepas merupakan hari terakhir buat Kak Wan bertugas dipejabat tempat kerja aku. Dah pencen ker??... Ishhh belum lagi lah.  Dia dah malas nak kerja.  dia nak rehat kat rumah.  wahhh bestnyaaa.  tak payah nak hadap jem pergi dan balik kerja. 

Sepatutnya hari ni aku dan beberapa kawan lama nak santai-santai dengan Kak Wan.  Tapi tak menjadilah pulak.  pagi tadi aku WhatsApp seorang kawan tanya tentang majlis ni.  Punyalah lambat dia nak reply..huhu.. petang baru dia reply.  Tu pun tengah dok layan hindustan kat TV3.. sama macam aku lah jugakkk.

Apapun untuk Kak Wan selamat menjadi surirumah sepenuh masa.  Ada masa kalu datanglah jengah.. boleh lunch kat cafe.  Borak..gossip..makan.. Arrghh.. itu saja...selebihnya cuma ada  kenangan.  Dan kenangan yang pernah tercipta itu pasti akan membuai rasa rindu yang dalam.. Alangkah!!..

sempat juga bergambar kenangan
 bersama Kak Wan pada 5/2/13 yang lalu..


2 comments:

  1. La...KLia, KWan dh brhenti ke? At last...hehe....jd housewifelah...KLia bila lg?

    ReplyDelete
  2. waaa.....sedih nya x sempat jumpa kak wan...

    ReplyDelete