...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Wednesday, September 26, 2012

FESBUK POWER...



RABU. 26/9/2012

Dah lama aku tak menulis kat sini.. sebenarnya tak ada bahan menarik.  Lagi pun sibuk memanjang.  Mana sempat nak update blog ni.. Hari ni pun ada kawan yang tanya kenapa blog aku suram jer..isshhhh kena la jugak update..walau sebenarnya aku amat malas nak menulis.

Mana boleh biarkan blog tu suram jer.. tulis lah sesuatu.

Aku sibuk laa.. masa yang ada amat terbatas..

Alasan la tuu..

Betullah.. 

Kau dah tengok FB aku??..ada entry terbaru.. jom pi komen.. meh ler..

FB??..huhuhu.. kau ni betul-betul bagi aku idea.

Minggu lepas aku menghadiri Seminar FESBUK POWER 2012 anjuran Richworks…alaa yang Dr Azizan Osman tu.. bertempat di Bangunan MCA, Jalan Ampang, KL. Sambutan memang menggalakkan.  Setiap sudut dipenuhi ramai orang.  Itulah pertama kali aku menghadiri seminar anjuran Richworks.  Ia dikendalikan oleh Bryan Gan pakar pemasaran internet dan facebook.

Isi kandungan memang power.. memang berbaloi.. dan ada yang telah berjaya meningkatkan perniaggan mereka sebanyak 300%.  Perrghhh… banyak tu.  Apapun memang seronok.  Seminar selama separuh hari itu tidak terasa lambatnya masa berlalu…dan kalaulah boleh biar sampai petang..hehhehe..

Lepas ni ada lagi seminar anjuran Dr Azizan Osman sendiri..Seminar Jutawan Industri yang juga diadakan di Wisma MCA Jalan Ampang.  Pendaftaran telah pun dibuat. Untuk berjaya ianya perlulah menggunakan konsep M.E.S.T.I (Mentor, Elmu, Sistem, Tindakan & Impian yang jelas)  Jom followwwwwwwww….


lepas ni ada advance fesbuk power pulakk

No comments:

Post a Comment