...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Tuesday, July 23, 2013

RAMADHAN KALI INI...

SELASA. 23/7/2013

Sibuk sebenarnya..dari sebelum Ramadhan hingga ke pertengahan Ramadhan ..dan hari ni pun masih sibukkk...

Produk dah keluar 28 Jun 2013 hari tu.  Launching 1 Julai..  Elehh launch kat FB jer.. Lepas tu sibuk buat promosi kat FB.  Sibuk juga mencari pengedar dan ajen dropship. Harap-harap semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan Tuhan. Lepas tu kena pulak hadiri personal coaching Fesbuk Power kat Shah Alam.  Itulah yang membuatkan dairi harian aku sendat dan padat.  Itu belum lagi dengan bab kerja pejabat.. Semoga aku diberi kesihatan yang baik olehNya.
Cuma aku ingin sampaikan di sini.. mungkin blog ni akan terabai lagi.  Mesti tak sempat nak update.  Tempahan ketupat palas masih seperti tahun lepas juga.  Banyak dan diluar jangkauan.  Alhamdulillah.  Rezeki dari Tuhan harus dinikmati dengan rasa syukur.
Aku pun tak jangka yang produk aku akan keluar sebelum puasa kerana aku jangkakan selepas raya.  Itu yang berganda kesibukan aku..Promosi produk vs ketupat palas.  Macam nak pitam.. Hehehe..tak per..itu semua jalan-jalan menuju ke puncak.  Orang kata kalau nak berjaya mesti melalui saat getir.  Aku harus tabah.  Tabah menghadapi apa saja situasi yang bakal datang.  Termasuklah  bab produk.. "lakukah produk aku ni?..akan meletup tak?"....inilah yang saban hari berlegar di ruang fikiran.
Semoga Tuhan memberi aku ruang dan peluang itu. Dan..semoga kaya dan berjaya. Amin.


                    ..ketupat palas Chombie tetap digemari sejak 7 tahun dulu...

No comments:

Post a Comment