...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Tuesday, June 18, 2013

SEMINAR ADVANCED FESBUK POWER….MEMANG BETUL-BETUL POWER

SELASA .18/6/2013
Minta maaf yer pada silent reader yang selalu ikuti blog aku. Agaknya heran dah.. kenapa lah lama sangat aku tak update blog ni.. kenapa yer lama sangat biar bersarang jer.  Usang jer kan…Tak berseri langsung.
Aku sebenarnya sibuk.  Alahai.. jawapan tu jer yang ada kan.  Sibuk..sibuk dan sibuk.  Ialah.. pagi sampai petang kat ofis.. sampai rumah dah nak malam.. banyak benda yang perlu aku uruskan sejak akhir-akhir ini . Itu saja.  Itu pun tak termasuk projek untuk bulan puasa ni.. Apalagi kalu bukan ketupat palas…
Sabtu dan Ahad lepas aku hadiri Seminar Advanced Fesbuk Power di Bangunan MCA Jalan Ampang anjuran Richworks dikelolakan sepenuhnya oleh Bryan Gan.  Huhh.. memang seronok dan sangat-sangat berbaloi dengan harga yang dibayar.  Macam-macam ilmu marketing dan dan tip yang di curahkan.
Penatlah jugak.  Apa tidaknya.  Hari sabtu saja bermula dari 9 pagi dan selesai 10.30 malam.  Dan bersambung pula pada hari ahad sehingga 6.30 petang.  Tapi untuk mendapat ilmu pengorbanan itu perlu.  Tak kira dari segi apa pun.  Wang ringgit.. tenaga dan masa. 
Produk bakal ada (kira dalam proses lahh..) marketing dah sedia.. dan target customer???  Huhh..itu yang aku pelajari sepanjang dua hari. Harap-harap akan meletup di pasaran. Apa pun selepas ini aku perlu bekerja lebih keras lagi untuk mencapai sebuah impian.  Semoga Tuhan merestui segala apa yang aku lakukan. Insyaallah…



ni group aku Power Girl....diantara 20 group yang ada..
sempat juga menyelit sebelah Bryan Gan..

No comments:

Post a Comment