...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Sunday, May 19, 2013

SEMINAR KOMBO (REVOLUSI FESBUK POWER & WANG POWER)

AHAD. 19/5/2013
Hari ni penat sikit.  Pagi lagi dah menuju ke Shah Alam.  Ada seminar Kombo (Revolusi Fesbuk Power dan Wang Power anjuran Richworks.  Seminar bermula 8.30 pagi hingga 6 petang di De Palma Hotel Shah Alam..Tahun lepas pun aku dah pernah hadiri seminar ni..almaklumlah free kan..lagi pun majlis anjuran Dr Azizan memang menarik dan sentiasa mendapat sambutan. Memang telah aku duga..sambutan diluar dugaan.  tempat duduk penuh.  Ada yang lepak di karpet dalam dan luar dewan.  



Sebelum majis bermula Dr Azizan sempat berucap.  Huhh..tak sangka dia datang.  Biarpun sekejap tapi amat bermakna..Dewan riuh rendah bila Dr Azizan muncul..memang hebat.

Memang aku akui majlis ilmu ini memang betul-betul power.  Bagaimana nak meledak jualan di facebook.  Testimoni dari mereka yang dah berjaya menyemarakkan lagi semangat.  Bagi sesiapa yang belum pergi dan ada kelapangan cubalah hadiri seminar ni.  memang besttt..

 tag tangan..abaikan gelang fesyen lama tuu...
Untuk seminar yang akan datang Advance Fesbuk Power aku telah pun mendaftar. Ianya akan berlangsung pada pertengahan Jun nanti selama dua hari. Selepas diskaun dapat lah RM2499 untuk keseluruhan seminar Advance Fesbuk Power selama dua hari nanti. Aku rasa memang sangat berbaloi dengan pelaburan yang sedikit ini jika dibandingkan dengan ilmu yang bakal kita perolehi..  


dah register..jumpa di sana nanti...


buku dari siri klinik usahawan & perniagaan Dr Azizan Osman
Kuasai Pemasaran, Rahsia Menarik Pelanggan..yang sempat aku beli 



No comments:

Post a Comment