...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Tuesday, May 7, 2013

PRU13 .. YANG MENANG GUMBIRA.. YANG KALAH MASIH ADA MASA..

SELASA. 7/5/2013
PRU13 dah pun tamat.  Keputusan telah pun diumumkan.  Cuma aku yang lewat update blog ni.. Semua telah tahu sapa yang memerintah untuk tempoh 5 tahun lagi… Huhuhuu..lama tuhh.
Pada yang menang tahniah.  Tak kiralah menang dengan cara apa sekali pun. Yang penting menangkann  Pada yang tidak berjaya..rasanya masih ada ruang dan peluang.  Barangkali rezeki belum ada.  Semua itu ketentuan Tuhan kerana dia lebih mengetahui.  Keputusan kali ini pun sudah menunjukkan isyarat yang amat jelas… Ruang dan peluang masih terbuka..
Aku harap selepas ini tidak akan ada kenaikan harga petrol.. harga barang.. dan segala macam harga lagi.  Kerana bagi yang menang itu..sebarang kenaikan tidak akan menjejaskan apa-apa pun.. mereka tetap gumbira..dan terus gumbira…

                                bila jari dicalit dakwat..tandanya aku dah pun mengundi..
                                                                              

   yang ni aku copy dari sebuah blog politik yang selalu aku baca...

1 comment:

  1. KLia, biarlah depa gumbira...yg kalah bkn kalah tp blum ms nk menang...

    ReplyDelete