...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Saturday, May 4, 2013

PRU 13 …BORAK KOSONG MENJELANG HARI MENGUNDI ..


SABTU. 4/5/2013
Ada yang tanya kenapa sejak akhir-akhir ni aku jarang update blog.  Sibuk sangat ker??..Owwhh..sibuklah sangat kan..  Sebenarnya aku malas nak update.  Cerita ada...  tapi mood hilang..isshh  teruknya..

Semenjak dua menjak ni aku lebih suka BW kat blog-blog politik yang bersepah.  Baca apa yang patut.. menilai apa yang perlu.  Nak harapkan media arus perdana…memang berat sebelah.  Boleh jadi keliru dan haru biruu..

Bos aku sibuk membantu berkempen untuk Parlimen Wangsa Maju.  Selalu juga dia bagi ceramah kat area sana.  Sambutan??  Memang penuh sesak.  Dan seorang ex-bos aku juga sibuk menolong calaun di Parlimen Pandan.  Dia selalu berulang alik dari Terengganu ke KL semata-mata untuk berkempen.  Pernah seorang kawan beritahu nampak dia semasa hari penamaan calun tempohari.  Cuma tak sempat nak amik gambar…

Esok (tinggal beberapa jam saja lagi ke jam 8) kita semua akan menunaikan tanggungjawab.  Aku mengundi di Parlimen Batu.  Sementara suamiku pula mengundi di Parlimen Segambut.  Lepas mengundi kami akan ke Seremban melawat Baz…Dia tak berapa sihat.. batuk dan selsema..

Ni antara beberapa gambar yang sempat aku ambil semasa balik kampung baru-baru ni..Memang meriah.. Banyak sebenarnya..tapi aku dah tak larat nak upload.. Layann..

antara yang kreatif..bukan senang nak panjat traffic light..



kat Sungai Dua..

  DUN Penaga

  lagi... 

dan lagi....
 

No comments:

Post a Comment