...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Saturday, May 18, 2013

AWAK DAH BERSARA KER..

SABTU.18/5/2013
Lama aku tak ber update kat sini.  Lepas PRU 13 hari tu terus sunyi sepi.  Ada yang tanya merajuk ker.. Isshh  apa pula merajuknya.  Zaman sekarang orang dah tak merajuk lagi dah.  Orang suka buat dunoo (betul ker ejaan aku nih) jer..haha..iyer ke tu??
Abih kalau tak  merajuk kenapa lama sangat nak up date blog?? 
Aku sibuklah..
Eleehh..alasan..
Semalam ada juga bertanya. Awak dah bersara ker???  Huhuhu..
Okey.. tunggu..aku akan kembali bersiaran.
Sebenarnya dalam sibuk-sibuk tu sempat lah jugak buat mee rebus.  Aku memang suka makan mee rebus Baidali kat Plaza Damas.  Mee rebus tu memang popular sangat.  Rupanya taukeh tu anak kepada Hj Wahid yang memang terkenal dengan mee rebus di johor.

Bila dah selalu makan dah tahu rasa..mula timbul keinginan nak buat sendiri.  Haahh.. menjadi rupanya.  Yang makan kata rasanya lebih kurang sama dengan mee rebus Baidali tu..sedap..mahunya tak sedap siap dengan keropok tepung sekali!!!..kruk..krakk..krukk krakk.... Inilah hasilnya... tadaaaaaa....






No comments:

Post a Comment