...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Monday, July 16, 2012

SIBUK SANGAT AKU..…

ISNIN. 16/7/2012

Lama sungguh tak update blog ni.. Aku pun dah jarang menjengah.  Alahai… malas lah tu.  Bukan malas.  Tapi aku kesuntukan masa untuk menulis.  Bahan cerita memang ada.. tapi masa begitu membatasi segalanya…
Hari ni pun aku dapat panggilan dari beberapa teman yang masih setia mengikuti perkembangan cerita blog aku.  Kata mereka blog aku dah suram..kusam dan tak bermaya.. Hehehehhe..macam –macam laaa.. kusam..suram..isshh pandai sungguh dia orang errkk.
Tulis la apa pun.  Dah tak der cerita ker.
Huuhhh..bukan tak der la..tapi aku sibuk sekarang ni.  Terlalu sibuk sehingga tiada ruang untuk duduk depan lap top.  Dulu-dulu boleh jugak duduk depan lap top 3 atau 4 jam.. laa niii.. pergghhh..nak buka lap top pun berkira masa..
Uikkss.. sampai macam tu sekali???..Ahaaa.. macam tulahh..
Apa yang sibuk sangat tu???
Adalah….projek Ramadhan dah bermula.
Projek apa???
Rahsia.  Nanti aku cerita.  Bagilah aku sedikit ruang.
Isshhh.. tak sabar niihh .  Nak jugak tahu..
Nantilah.. kena jugak sabar.. Bukankah sabar itu separuh dari iman. 
Ahaaa.. sabar adalah segalanya.  Tapi jangan sampai hilang sabar.  Sebab berdiam tu bukan bermakna tidak tahu apa-apa… cuma malas nak layan.   Takut nanti ada pulak yang terluka dan tarik muka. 
Isshhh..dah ada pun yang tarik muka.  Dah lama dahhh. Yang dok riuh rendah kat FB pun ada…

Bunyi macam menyindir jer…
Ahaaa.. sapa makan cili dia rasa pedas..  tak boleh lama-lama..calooooo...


gambar hiasan...sekadar memenuhi permintaan seorang teman..

No comments:

Post a Comment