...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Friday, November 8, 2013

MACAM CANTIK JER.... MACAM COMEL JER...

JUMAAT. 8/11/2013

Popular sangat ayat ni sekarang.  Video Syasya Macam cantik jer... Macam comel jer...dah jadi viral kat negara kita ni.  Videonya menjadi tumpuan dan mula viral selepas dia membuat wajah comel dengan memuji diri sendiri comel dan cantik dalam nada gedik.

Aku tau video ni pun dari kengkawan peserta kursus hari tu.  Penceramah pun ada gak selitkan perkataan tu. Tapi bila penceramah buat macam tu aku nak tergelak la jugak. Hehehe...macam gedik jer... macam gedik jer..macam tak jadi jer...



kursus hari tu... ehh..macam comel jer..


Baru-baru ni Nora Danish pun turut memuat naik satu video parodi dengan meniru gaya remaja yang bernama Syasya.  Nora dan anaknya Rayqal turut meniru aksi yang sama.  memang comel pun !  Tidak dinafikan Nora Danish memang comel.

Ok,,tinggal jer cerita tu.  Nak selitlah juga sesi makan durian minggu lepas kat Mantin.  Durian memang fresh sangat..sebab baru gugur dan terus dijual.  Makan kat situ lah jugak.  Sekali hadap 5 biji memang berbaloi.  Huuhh  aku kan hantu durian.  Ada aku kesah???



Comel tak???
 Hahahaa.. macam kuat makan jer...macam kuat makan jer.





No comments:

Post a Comment