...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Tuesday, August 14, 2012

RAMADHAN YANG TERLALU SIBUK...

SELASA. 14/8/2012

25 Ramadhan.  Cepatnya masa berlalu.  Aku tak sempat pun nak update blog ni.. Nak ronda-ronda blog sendiri pun dah tak berkesempatan dah... Huhuhuu.. rasanya masa terlalu cepat beredar.  dan kalau lah boleh di lambatkan..alangkah baiknya..

Sebetulnya aku dah rancang nak tulis macam-macam sepanjang Ramadhan ini.  Tentang projek aku sepanjang Ramadhan...ahh..segalanya. 

Tempahan untuk raya aku dah tutup minggu lepas.  Rezeki barangkali.. dapat pula tender hamper kat hotel 5 bintang di KL.. Jumaat ni dah kena hantar...  lagilah sibuk.  Apapun rezeki yang datang adalah kurniaan dariNya.. aku bersyukur amat...

Jumpa lagi...

2 comments:

  1. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
    KAK LIA & FAMILY
    MAAF ZAHIR & BATIN

    Ikhlas drpd:
    Ina & Family
    Paka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih Ina.. maaf zahir batin juga andai ada tersilap kata..terguris hati..kalu ada masa mai la singgah KL..

      Delete