...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Tuesday, August 21, 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..

SELASA. 21/8/2012

Dah pun masuk raya ke tiga.  Baru hari ni sempat update blog sendiri.  Rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapka SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI.  MAAF ZAHIR DAN BATIN pada semua pembaca dan penggemar blog aku.  

Selepas  ni aku akan selalu update blog ni.  Sebenarnya masih banyak cerita-cerita sepanjang Ramadhan yang tidak sempat aku tulis.  Pasti aku akan ceritakan nanti...  pada sesiapa yang balik kampung dan masih bercuti selamat bercuti dan yang telah mula bekerja..selamat bertugas kembali.  Insyaallah.. aku akan kembali ke pangkuan emak dan abah esok.. semoga aku selamat diperjalanan dan dapat memeluk tubuh kerdil emak dan abah sambil mencium tangan mereka...

...dengan ingatan tulus ikhlas..dari Leeya aka Chombie aka Mami Jarum aka tokey Ketupat Palas aka bakal tokey Passemboq... hahahahahaaaaa

No comments:

Post a Comment