...sebuah cacatan dari beberapa episod kehidupan yang telah aku lalui...

Thursday, January 23, 2014

PALING LARIS.... TELEKUNG LYCRA 2 TONE WARNA

KHAMIS. 23/1/2014

Hari ni nak buat iklan lah sikit. Saja nak tolong kawan-kawan berbisnes. Rezeki dari Allah Taala.  Cuma kita perlu berusaha keras untuk mencapai kejayaan.  Bila ada kejayaan..adalah rezeki.  Namun aku amat bersyukur kerana dalam tahun ini dilimpahkan rezeki olehNya. Semoga dipermudahkan segala urusan.  Amin.

Sekarang ni musim orang pakai telekung lycra.  Sana sini lycra.  Sama ada untuk solat atau untuk mengerjakan umrah.  Melambak kat Jalan TAR.  Mat Bangla pun jual telekung lycra.

Tapi yang aku nak cerita ni special sikit.  Telekung lycra 2 tone dari Korea dengan gred AAA yang berkualiti tinggi. Tidak seperti yang di jual di pasaran.  Telekung ni custome made dan dijahit sendiri oleh tukang jahit khas untuk fabric lycra sahaja.  Jahitan kemas dan cukup selesa.

Aku dah beli satu.  Memang berbaloi sangat. Harga pun ok.  Fabrik lembut, tidak berkedut, tidak panas dan amat selesa. Kalau nak tahu..kenalah beli satu.  Dan bagi yang mengenali aku dan selalu melawat blog ni kalau nak tengok sample pun boleh.  Bagi sesiapa yang nak order atau nak tanya boleh lah contact no ni 019 322 6116.

Apalagi..jom la layan gambar yang mana aku sempat upload kat sini.



 tiga warna yang paling digemari



memang cantik


jom order...





4 comments:

  1. sis..kaler hitam tone warna ada x?

    ReplyDelete
  2. sorry dear..x der warna lain..buat masa ni cuma 3 warna saja coz memang limited edition..warna pink memang jadi rebutan

    ReplyDelete
  3. sis...kalau ade telekung hitam tone warna tu bgtau yer..sedang mencari..

    ReplyDelete